Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Storing Oracle

      De Oracle storing is 23 augustus 2021 om 10:45 verholpen.   ——- Momenteel is er een storing met Oracle. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen op de omgeving. Wanneer het probleem is opgelost is nog niet bekend. Voor vragen kun je contact opnemen met de ICT-Servicedesk via 088 469 90 70.-

      Lees meer
    • Opgelost: MIM Portal (Klassen en Groepen) (opgelost)

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is er een storing gaan met MIM. Als gebruiker kunt u nu geen gebruik maken van de klassen en groepen applicatie binnen MIM. Waarschijnlijk moet de server enkele malen herstart worden, dit gaat na verwachting  2-3 uur duren.  Excuses voor het ongemak.  

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Microsoft diensten

      Deze storing is opgelost. ——– Momenteel is er een storing waardoor meerdere Microsoft diensten soms niet goed werken. De storing heeft o.a. invloed op Teams, Skype, Outlook en Office. Onze excuses voor het ongemak.

      Lees meer
    • Opgelost: Storing aanmelden Mijn Inschrijvingen

      Deze storing is opgelost. ——– Momenteel is er een storing met het aanmelden op https://mijninschrijvingen.windesheim.nl. We proberen dit z.s.m. op te lossen

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Formdesk

      Op dit moment is Formdesk.com niet bereikbaar. Er wordt al gezocht naar een oplossing. Update 15.45uur: de storing is opgelost.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00