Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Xedule minder goed bereikbaar

      Deze storing is opgelost. ——– Het kan voorkomen dat Xedule gedurende de dag minder goed bereikbaar is. Xedule zal dan enkele tientallen seconden tot meerdere minuten niet bereikbaar zijn. De leverancier is bezig om dit probleem op te lossen.

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Mentimeter

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op Mentimeter. Er verschijnt een foutieve inlogpagina. Er wordt gewerkt aan een oplossing gewerkt.

      Lees meer
    • Opgelost: 25-08-2020 Storing met MIM

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment ervaren we een storing met MIM. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, houd deze site in de gaten voor updates.

      Lees meer
    • Opgelost: 15-08-2020 Storing instellen/resetten wachtwoord

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment ervaren we een storing met het instellen en het resetten van het wachtwoord via de website https://password.windesheim.nl  Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, houd deze site in de gaten voor updates.

      Lees meer
    • Opgelost: Oracle vanaf huis niet bereikbaar

      In verband met een acuut beveiligingsrisico op de externe servers van Oracle zijn de servers voor de externe toegang tot Oracle uitgeschakeld. Hierdoor is Oracle op dit moment alleen bereikbaar op het Windesheim netwerk zelf en via Hermes.  Dit betekent dat het op dit moment niet mogelijk is om Oracle op de gewone manier te gebruiken voor o.a. inzien loonstroken indienen declaraties en tijdschrijven. Maandag 13-12 stemmen we verder af met de leverancier over de te nemen maatregelen om de Oracle omgeving weer veilig in de lucht te brengen.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00