Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Printstoring

      Deze storing is opgelost. ——– Er is een storing met de printservice waardoor het niet mogelijk is om te printen bij o.a. de FollowMe printer Bij het printen wordt de volgende foutmelding getoond: “Afdrukken in <naam applicatie> is niet mogelijk vanwege een probleem met de printerinstellingen”. Het is wel mogelijk een print opdracht te printen als je deze upload via

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Biztalk (Waardoor Topdesk, Passwordreset site, enz traag of niet reageren)

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is er een storing gaande in Biztalk. (Het systeem dat ervoor zorgt dat het gegevens uitgewisseld worden tussen de verschillende Windesheim systemen). De storing wordt veroorzaakt door de enorm grote drukte die het systeem moet verwerken. Daardoor worden wijziging niet (of veel later pas) doorgevoerd in verschillende systemen. Waardoor een aantal ‘realtime’

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Oracle

      De Oracle storing is 23 augustus 2021 om 10:45 verholpen.   ——- Momenteel is er een storing met Oracle. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen op de omgeving. Wanneer het probleem is opgelost is nog niet bekend. Voor vragen kun je contact opnemen met de ICT-Servicedesk via 088 469 90 70.-

      Lees meer
    • Opgelost: MIM Portal (Klassen en Groepen) (opgelost)

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is er een storing gaan met MIM. Als gebruiker kunt u nu geen gebruik maken van de klassen en groepen applicatie binnen MIM. Waarschijnlijk moet de server enkele malen herstart worden, dit gaat na verwachting  2-3 uur duren.  Excuses voor het ongemak.  

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Microsoft diensten

      Deze storing is opgelost. ——– Momenteel is er een storing waardoor meerdere Microsoft diensten soms niet goed werken. De storing heeft o.a. invloed op Teams, Skype, Outlook en Office. Onze excuses voor het ongemak.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00