Overzicht storingen

Actuele storingen

  • 29-2 Problemen met het openen van gedeelde mailboxen en Rooms

    Wanneer Outlook wordt geopend via het wafeltje op Sharenet, en je kiest voor de optie “Ander postvak openen” is het niet mogelijk om een gedeelde mailbox te openen. Het openen van een gedeelde mailbox werkt wel wanneer: Je de mailbox nog in de cache hebt staan Wanneer je rechtstreeks naar outlook.com gaat zonder eerst Outlook te openen via Sharenet. Je

    Lees meer

Opgeloste storingen

  • 27-2 Teams storing bij Microsoft

    I.v.m. een storing bij Microsoft kunnen er problemen worden ervaren met gesprekken en bereikbaarheid in Teams. Er wordt door Microsoft gewerkt aan een oplossing.  

    Lees meer
  • OPGELOST 26-2-2024: Storing wachtwoord instellen/resetten

    De storing is opgelost. —————– Op dit moment is het niet mogelijk het wachtwoord in te stellen of te resetten via  https://password.windesheim.nl. Wanneer je het wachtwoord probeert in te stellen of resetten geeft de site aan dat er een mail met instructies gestuurd wordt naar het privé e-mailadres maar helaas gaat er momenteel wat mis met het versturen van die

    Lees meer
  • Mobility-Online niet beschikbaar

    Beste student/collega, Op dit moment is er een storing bij Mobility Online en is de service niet bereikbaar. Er is al contact met de leverancier geweest, ze zijn er druk mee bezig maar weten niet hoelang het nog gaat duren. Zodra het weer werkt, laten we ’t natuurlijk weten.

    Lees meer
  • OPGELOST: SharePoint storing

    ”Update van 30-11-2023 15:15:00″ De oorzaak van de verstoring is opgelost. Helaas zijn niet alle rechten automatisch te herstellen. Mocht je daarom nog hinder ondervinden, kijk dan even bij: Herstel je rechten op SharePoint

    Lees meer
  • OPGELOST: Roosters (Xedule) niet verwerkt

    Update 21-11 8:45 Gisteravond hebben de avondverwerkingen van alle domeinen succesvol gelopen en hiermee is de storing van vorige week opgelost. Update 18-11 15:30 Alle MyX omgevingen zijn weer bereikbaar. Update 18-11 14:00 Op dit moment zijn alle Xedule-omgevingen bereikbaar. De operationele testen zijn afgerond met een positief resultaat.Acceptatie en test omgevingen worden in de loop van het weekend vrijgegeven met de data

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00