Overzicht storingen

Actuele storingen

Opgeloste storingen

  • Studievoortgang in WIP/app incorrect

    In het WIP en de studentapp wordt bij meerdere studenten de studievoortgang van de propedeuse incorrect weergegeven als 0/0. De voortgang zoals die wordt weergegeven in Educator is wel correct. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Op dit moment is er een printstoring

    Op dit moment is er een storing met het printsysteem. De leverancier is al op de hoogte en werkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Ernstige kwetsbaarheid in Windows systemen

    Begin deze week werd bekend dat er een grote kwetsbaarheid is ontdekt in verschillende Windows systemen. Microsoft heeft hiervoor inmiddels een patch uitgebracht. Misbruik van deze kwetsbaarheid is zo ernstig dat het NCSC (https://www.ncsc.nl/actueel/nieuws/2020/januari/14/installeer-patches-van-microsoft-voor-cryptoapi-en-rdp-gateway) dringend oproept om alle kwetsbare systemen zo spoedig mogelijk te patchen. Windesheim neemt dit advies over en dat betekent dat alle door Windesheim beheerde werkstations en

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Op dit moment zijn er problemen met Topdesk

    Op dit moment zijn er problemen (Traagheid en/of niet beschikbaar) met Topdesk. De leverancier is bezig om het probleem op te lossen.  

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Op dit moment is er een printstoring

    Op dit moment is er een storing met het printsysteem. De leverancier is al op de hoogte en werkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring

Contact

Telefonische servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • Email: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer:¬†F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • Email: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres:¬†Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00