Overzicht storingen

Actuele storingen

Opgeloste storingen

  • Opgelost – Xedule en MyX niet bereikbaar

    Xedule en MyX zijn op dit moment niet bereikbaar. De leverancier is op de hoogte gebracht. We houden je op de hoogte via dit bericht. Excuses voor het ongemak.   Update 15.36uur: Xedule en MyX zijn weer bereikbaar, de storing is opgelost. Wanneer Xedule bij het laden op ‘Initialiseren’ blijft staan, dan helpt het om Xedule nogmaals op te starten.

    Lees meer
  • Opgelost: Educator niet beschikbaar i.v.m. noodzakelijk onderhoud

    Deze storing is opgelost. ——– I.v.m. noodzakelijk onderhoud zal Educator vanavond tussen 17 en 18 uur niet bereikbaar zijn.

    Lees meer
  • Opgelost: 01-05-2020 Storing Sharenet

    Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is er een storing met het bereiken van Sharenet. Hierdoor kan je momenteel geen gebruik maken van sharenet.windesheim.nl. De beheerders zijn al op de hoogte en werken aan een oplossing. Update 15.55uur: De storing is opgelost.

    Lees meer
  • Opgelost: Storing Microsoft Graph – o.a. Windesheim belgroepen verminderd bereikbaar

    Op dit moment zijn er problemen met Microsoft Graph. Hierdoor zijn de belgroepen van Windesheim zijn verminderd bereikbaar. Gesprekken komen niet binnen of worden niet aangeboden. Er kunnen ook foutmeldingen in applicaties zoals TOPdesk tevoorschijn komen die Microsoft Graph gebruik voor bijvoorbeeld het versturen van mail. De leverancier is op de hoogte en er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra

    Lees meer
  • Opgelost: Problemen met het openen van gedeelde mailboxen en Rooms

    Update 1-3, 9:00: Dit probleem is opgelost door Microsoft ———- Wanneer Outlook wordt geopend via het wafeltje op Sharenet, en je kiest voor de optie “Ander postvak openen” is het niet mogelijk om een gedeelde mailbox te openen. Het openen van een gedeelde mailbox werkt wel wanneer: Je de mailbox nog in de cache hebt staan Wanneer je rechtstreeks naar

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00