Overzicht storingen

Actuele storingen

Opgeloste storingen

  • Storing roosterapplicatie (Xedule en MyX )

    Update 10:29 Zowel Xedule als MyX zijn weer bereikbaar, hiermee is de storing opgelost. Update 10:10 De roosters en Plan van Inzet in MyX zijn weer te raadplegen. Inloggen in Xedule lukt nog niet. Update 09:30 Naar verwachting zal het 10 minuten tot een half uur zal duren voordat Xedule en MyX weer bereikbaar zijn. 09:15 Xedule en MyX zijn

    Lees meer
  • Opgelost: Storing roosterapplicatie (MyX)

    Update 6-6-2024 om 9:00: De storing is opgelost. —– Op dit moment is er een storing met de roosterapplicatie MyX. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer informatie is zullen we dit bericht updaten. Excuses voor het ongemak.  

    Lees meer
  • test

    test

    Lees meer
  • Opgelost: Onderhoud startpagina’s Brightspace courses vrijdag 3 mei 2024

    Vrijdagmorgen 3 mei wordt gewerkt aan de startpagina’s van de Brightspace courses. De weergave van de blokken met inhoud (aan de rechterzijde, zie afbeelding) wordt vernieuwd. Hierdoor kunnen tijdelijk veranderingen tijdens gebruik optreden; de blokken zullen onder andere een korte tijd in tweevoud zichtbaar zijn. Werkt een blok niet (meer)? Klik dan in de gele navigatiebalk op ‘Inhoud’ om naar

    Lees meer
  • Opgelost: 29-4 Storing Hermes thuiswerkplek

    Op dit moment is de thuiswerkplek via Hermes niet benaderbaar vanwege een verstoring. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra meer informatie bekend is, zullen we dit bericht updaten. Excuses voor het ongemak. Update 14.55uur: De storing is opgelost.

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer:¬†F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres:¬†Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00