Overzicht storingen

Actuele storingen

  • Hermes Knippert na timeout.

    Na een tijd niks gedaan te hebben in Hermes gaat Hermes in een timeout. Waardoor Hermes in een loop komt te zitten. (knipperen) Workaround is de browser afsluiten en opnieuw te starten. Wij zijn bezig aan een oplossing hiervoor.

    Lees meer
    Windesheimstoring

Opgeloste storingen

  • Technische storing bij inschrijven voor PPR

    De inschrijvingenpagina voor PPR ondervindt momenteel een storing. De inschrijving voor PPR is nu ook niet terug te vinden bij de lopende inschrijvingen. Er wordt gewerkt aan een spoedige oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Rooster publicatie vertraagt

      Op dit moment ondervindt Windesheim problemen met de publicaties van de roosters. We kunnen niet garanderen dat alle wijzigingen voor week 41 tijdig zijn verwerkt in Outlook. Docenten kunnen voor een actueel rooster kijken op de Selfservice Applicatie Start – Selfservice Portal (xedule.nl) Studenten kunnen gebruik blijven maken van het WIP, omdat de wijzigingen hier wel op tijd worden

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Inschrijvingen PPR via po.windesheim.nl Pagina is niet te benaderen (storing)

    De oplossing voor de technische problemen bij het intekenen op de PPR is in zicht! Om iedereen op tijd te kunnen informeren wordt de nieuwe inschrijfdatum over de herfstvakantie heen getild. De nieuwe inschrijfdatum zal zijn: 26 oktober om 12.00 uur.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Printstoring FollowMe Printer

    Er is een storing met de printservice waardoor het niet mogelijk is om te printen bij o.a. de FollowMe printer. Het is wel mogelijk een print opdracht te printen als je deze upload via https://print.windesheim.nl Er wordt gewerkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • Printstoring – Geen saldo en Document in Processing

    Er is een storing met de FollowMe printer, waardoor het niet mogelijk is om te printen. Bij het printen wordt er geen printtegoed getoond of het document blijft op “Processing” staan op de printer. De leverancier is al op de hoogte gebracht en er wordt gewerkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring

Contact

Telefonische servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00