Overzicht storingen

Actuele storingen

Opgeloste storingen

  • !! Storing WhatsApp !!

    Helaas is er op dit moment een storing op WhatsApp. Hierdoor komen berichten niet of nauwelijks bij ons binnen. Aan een oplossing wordt gewerkt. Heb je een dringende vraag? Bel dan naar 088 – 469 8888 of mail naar info@windesheim.nl .  

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • 9 oktober 2019 – Storing FollowMe printer

    Storing FollowMe printer

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • 16 september 2019 Topdesk storing

    Op dit moment ervaren we hinder (traagheid en/of weg vallen van de verbinding) bij het gebruik van Topdesk (behandelaarsdeel). Er wordt op dit moment, door Topdesk, hard gewerkt aan een oplossing. 19-09-2019: Inmiddels heeft TOPdesk deze storing verholpen en hebben wij geen signalen meer ontvangen dat dit nog speelt. Daarmee besloten deze melding als Opgelost te zien.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • 7 Augustus 2019 8:00 Storing ShareNet

    Op dit moment ervaren we een storing op ShareNet waarbij niet alle informatie van opleidingssites zichtbaar is voor studenten. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring
  • 6 augustus 2019 7:30 WiFi (eduroam)

    Er zijn op dit moment is er geen verbinding met het draadloze WiFi netwerk eduroam mogelijk. Desktop pc's met een bekabelde verbinding kunnen wel verbinding maken met het netwerk. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

    Lees meer
    Windesheimstoring

Contact

Telefonische servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • Email: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • Email: ictloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00