Overzicht storingen

Actuele storingen

  • Decos Join niet bereikbaar 01-06-’23

    Decos Join is momenteel niet bereikbaar. De verwachting is dat deze omstreeks het begin van de middag weer bereikbaar is. Onze excsues voor het ongemak.

    Lees meer
  • Eduroam certificaat melding

    Jaarlijks worden de certificaten vernieuwd op de radius servers die de authenticatie verzorgen voor toegang tot eduroam. Vandaag zijn de certificaten weer vernieuwd. Onder andere Apple gebruikers zullen een certificaat acceptatie melding krijgen, dit is iets wat Apple standaard afdwingt. Ook machines die vanuit slaapstand met nog het oude certificaat wakker worden en een eduroam verbinding willen maken kunnen een

    Lees meer

Opgeloste storingen

  • Opgelost: Skype voor Bedrijven storing 1-6-’23

    ​Update 08:30: De storing met Skype voor Bedrijven is opgelost. ———- ​​Momenteel is er een verstoring waardoor niet iedereen zich kan aanmelden bij Skype voor Bedrijven ‘ De server is tijdelijk niet beschikbaar’ is de melding die op dat moment zich toont. Er wordt hard aan gewerkt en de verwachting is dat het vandaag 1-6-2023 omstreeks 8:30 opgelost is.  

    Lees meer
  • Opgelost: Skype voor Bedrijven

    — Update van 23 mei 2023 10:00 uur Skype voor Bedrijven is weer beschikbaar. — Update van 23 mei om 8:08 uur ​​Momenteel is er een verstoring met het aanmelden Skype voor Bedrijven Mogelijk heb je hier last van, zal voornamelijk voorkomen op een Windows 11 apparaat. ‘ De server is tijdelijk niet beschikbaar’ is de melding die op dat

    Lees meer
  • Inloggen Dynamics CRM applicatie niet mogelijk

    17-5-2023 22:13 Het is op dit moment niet mogelijk om in te loggen op de applicatie Dynamics CRM. Excuus voor het ongemak. Er wordt zo snel mogelijk aan een oplossing gewerkt.

    Lees meer
  • Opgelost: Roosters in Outlook en WIP worden niet geüpdatet

    Er zit een technische verstoring in de roosterpublicatie van Xedule naar Outlook en WIP toe. Hierdoor heeft de verwerking van de roosters gisteravond naar Outlook en WIP niet gelopen. Ook de publicatie elke 30 minuten van de 2 actuele weken worden nu niet verwerkt richting Outlook en WIP. De roosters in MyX worden wel bijgewerkt. Hier ziet de docent dan ook nog steeds

    Lees meer
  • Windesheim Whatsapp storing

    Wegens een storing bij WhatsApp zijn wij via WhatsApp nauwelijks bereikbaar. Je bericht komt (soms) wel aan, maar wij kunnen er door de storing nu niet op reageren. Er wordt door WhatsApp met spoed aan een oplossing gewerkt. Jouw appje wordt later alsnog door ons beantwoord. Heeft je vraag haast? Bel ons dan even op 0900 – 8899. Onze excuses

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00