Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Rooster in WIP niet bijgewerkt

      Beste student, Op dit moment worden de roosters in het Windesheim Informatie Portaal (WIP) niet bijgewerkt door drukte in de verwerking. De roosters die inzichtelijk zijn via het WIP zijn bijgewerkt tot dinsdag 1 februari 2022. Er wordt hard aan gewerkt om het probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing Oracle

      Momenteel is er een storing met Oracle. Hierdoor is het niet mogelijk om extern, zonder Hermes, in te loggen op de omgeving. Onze excuses voor het ongemak.    

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing Oracle

      Onderstaande storing is opgelost.   — Momenteel is er een storing met Oracle. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen op de omgeving. Wanneer het probleem is opgelost is nog niet bekend. Voor vragen kun je contact opnemen met de ICT-Servicedesk via 088 469 90 70.    

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • ANS productie niet bereikbaar

      Ans productie is op dit moment niet bereikbaar! We proberen dit zsm te herstellen.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • ANS – niet mogelijk in te loggen

      Er is een storing met ANS (toetssysteem) waardoor het niet mogelijk is om in te loggen.

      Lees meer
      Windesheimstoring

    Contact

    Telefonische servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer:¬†F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres:¬†Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00