Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • (23-01-2025) Mijn Windesheim niet beschikbaar voor studentbegeleiders

      24-01-2025 12:15 Vanmorgen is een aanpassing doorgevoerd op Mijn Windesheim waardoor we verwachten dat alle studentinformatie weer beschikbaar is. Mocht je vanuit je rol als studentbegeleider toch nog last hebben van het issue, meldt dit dan even bij de servicedesk.  23-01-2025 14:00 Momenteel is Mijn Windesheim niet volledig beschikbaar voor studentbegeleiders; het inladen van de studenten resulteert in een time-out.

      Lees meer
    • OPGELOST (21-1-25) STORING – Synchronisatiemeldingen mogelijk bij bepaalde handelingen in Xedule

      OPGELOST  22-01-2025 – UPDATE: Gisteravond is er een zogenaamde ‘hotfix’ uitgerold door een leverancier, die de problematiek met Xedule heeft opgelost.   21-01-2025 – STORING: De melding komt bijvoorbeeld bij het kopiëren van basisroosters/lessen en het doorzetten van JP naar OP. Dit zou na de spoedpatch van gisteravond opgelost zijn, maar lopen toch nog tegen issues aan.

      Lees meer
    • Opgelost: Storing: Xedule sinds 12:30 niet meer beschikbaar

      OPGELOST 20-01-2025 Storing: Xedule sinds 12:30 uur niet meer beschikbaar, tevens worden roosters in MyX, Outlook en WIP/MijnWindesheim niet bijgewerkt Men is momenteel druk bezig met het zoeken naar een oplossing

      Lees meer
    • Opgelost: Internet storing door een DDoS aanval bij SURF

      Onderbreking van internetdiensten door een DDoS-aanval bij SURF is opgelost Vandaag was er weer sprake van een DDoS aanval bij SURF, de organisatie die een belangrijk deel van onze internetverbinding verzorgt. Deze storing is inmiddels weer verholpen. Voor meer informatie kan je terecht op : DDoS-aanval SURFnetwerk gestopt | SURF.nl

      Lees meer
    • (25-11-2024 10:00) Storing Office / Outlook

      Momenteel kunnen er vertragingen en problemen zijn met alle Office 365 paketten. Dit komt voornamelijk voor bij medewerkers die thuis werken. Er komt dan de melding: “Contact opnemen met de server voor informatie'”Hierdoor kunnen bestanden niet opgeslagen worden. Het probleem is bekend bij ICT. Helaas is er nog geen indicatie wanneer het probleem opgelost is.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00