Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Cats (16-7-2024)

      Vanwege een storing met Cats is deze vandaag (16-7-2024) niet meer bereikbaar. Zodra er meer info beschikbaar is zullen we dit bericht updaten.  

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Windesheim diensten

      Er is momenteel een storing met de infrastructuur waardoor meerdere diensten zoals bijvoorbeeld Hermes, Atlas en Cats mogelijk niet bereikbaar zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Update 13:00 Alle Windesheim diensten zijn weer bereikbaar. Er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing. Het is helaas geen garantie dat de diensten niet opnieuw geraakt worden. Update 14:30: Opgelost De Windesheim diensten

      Lees meer
    • Storing roosterapplicatie (Xedule en MyX )

      Update 10:29 Zowel Xedule als MyX zijn weer bereikbaar, hiermee is de storing opgelost. Update 10:10 De roosters en Plan van Inzet in MyX zijn weer te raadplegen. Inloggen in Xedule lukt nog niet. Update 09:30 Naar verwachting zal het 10 minuten tot een half uur zal duren voordat Xedule en MyX weer bereikbaar zijn. 09:15 Xedule en MyX zijn

      Lees meer
    • Opgelost: Storing roosterapplicatie (MyX)

      Update 6-6-2024 om 9:00: De storing is opgelost. —– Op dit moment is er een storing met de roosterapplicatie MyX. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer informatie is zullen we dit bericht updaten. Excuses voor het ongemak.  

      Lees meer
    • test

      test

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00