Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Eduroam certificaat melding

      Jaarlijks worden de certificaten vernieuwd op de radius servers die de authenticatie verzorgen voor toegang tot eduroam. Vandaag zijn de certificaten weer vernieuwd. Onder andere Apple gebruikers zullen een certificaat acceptatie melding krijgen, dit is iets wat Apple standaard afdwingt. Ook machines die vanuit slaapstand met nog het oude certificaat wakker worden en een eduroam verbinding willen maken kunnen een

      Lees meer
    • Opgelost: Skype voor Bedrijven

      — Update van 23 mei 2023 10:00 uur Skype voor Bedrijven is weer beschikbaar. — Update van 23 mei om 8:08 uur ​​Momenteel is er een verstoring met het aanmelden Skype voor Bedrijven Mogelijk heb je hier last van, zal voornamelijk voorkomen op een Windows 11 apparaat. ‘ De server is tijdelijk niet beschikbaar’ is de melding die op dat

      Lees meer
    • Opgelost: Roosters in Outlook en WIP worden niet geüpdatet

      Er zit een technische verstoring in de roosterpublicatie van Xedule naar Outlook en WIP toe. Hierdoor heeft de verwerking van de roosters gisteravond naar Outlook en WIP niet gelopen. Ook de publicatie elke 30 minuten van de 2 actuele weken worden nu niet verwerkt richting Outlook en WIP. De roosters in MyX worden wel bijgewerkt. Hier ziet de docent dan ook nog steeds

      Lees meer
    • Opgelost: Roosterwijzigingen worden niet bijgewerkt in WIP.

      Update 12-3-2024: Alle mutaties zijn inmiddels verwerkt en de koppeling werkt weer. — Wijzigingen die sinds zaterdag 9 maart zijn gedaan in Xedule worden momenteel niet verwerkt in het WIP. Hierdoor kan het zijn dat je een verouderd rooster ziet en niet de laatste wijzigingen doorkrijgt. Dit geldt voor de website, maar ook voor de Windesheim Studenten App. Deze wijzigingen

      Lees meer
    • Opgelost: Windesheim Whatsapp storing

      Deze storing is opgelost. ——– Wegens een storing bij WhatsApp zijn wij via WhatsApp nauwelijks bereikbaar. Je bericht komt (soms) wel aan, maar wij kunnen er door de storing nu niet op reageren. Er wordt door WhatsApp met spoed aan een oplossing gewerkt. Jouw appje wordt later alsnog door ons beantwoord. Heeft je vraag haast? Bel ons dan even op

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00