Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Formdesk

      ​​Momenteel heeft Formdesk een storing. Formdesk heeft de volgende tekst uitgebracht: Helaas hebben we sinds vanmorgen te maken met een massale DDoS-aanval op onze DNS. Samen met andere partijen werken wij er hard aan om dit te beperken/beheersen. Dit veroorzaakt veel verbindingsproblemen. Wij melden storingen altijd op Twitter @formdesk_nl. Zodra er nieuws is zullen we dat daar melden en ook

      Lees meer
    • Opgelost: ShareNet: Mededelingen niet altijd zichtbaar

      10-02-2023 – Het kan zijn dat je onderstaande foutmelding ziet staan onder het kopje “Mededelingen op een ShareNet pagina. Dit treed vaak op bij gebruikers die vanuit ShareNet naar een andere pagina gaan die ze hebben opgeslagen als “Volgend”. Mocht je nu tegen deze foutmelding aanlopen dat is een eenvoudige manier om de “Mededelingen” toch te laden en dit is

      Lees meer
    • afbeeldingen ontbreken bij opleidingsoverzicht op windesheim.nl

      24-1-2023 Door een verstoring worden er tijdelijk geen afbeeldingen getoond in het opleidingenoverzicht op windesheim.nl en .com  

      Lees meer
    • Opgelost – Roosters in Outlook en WIP worden niet geüpdatet

      Er zit een technische verstoring in de roosterpublicatie van Xedule naar Outlook en WIP toe, waardoor de roosters hier nu niet worden geüpdatet. Dit speelt sinds de nacht van zaterdag 10 december 2022 op zondag. De SA/MyX wordt wel geüpdatet. Hier ziet de docent/medewerker dan ook nog steeds zijn/haar actuele rooster.

      Lees meer
    • Opgelost: Storing plagiaatcontrole Ouriginal

      Update 30-11-2022 om 14:25: De Fix is geïmplementeerd en wordt gemonitord. Rapporten worden weer nu weer gegenereerd, de wachtrij zal gedurende de dag oplossen. —— Update 30-11-2022 om 13:18:De verwachte oplostijd is verschoven naar 14:00 uur.   ————- ​​Op dit moment is er een storing met de plagiaatcontrole applicatie Ouriginal. De leverancier verwacht dat deze storing vandaag (30-11-2022) om 13:00 uur opgelost

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00