Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Storing plagiaatcontrole Ouriginal

      Update 30-11-2022 om 14:25: De Fix is geïmplementeerd en wordt gemonitord. Rapporten worden weer nu weer gegenereerd, de wachtrij zal gedurende de dag oplossen. —— Update 30-11-2022 om 13:18:De verwachte oplostijd is verschoven naar 14:00 uur.   ————- ​​Op dit moment is er een storing met de plagiaatcontrole applicatie Ouriginal. De leverancier verwacht dat deze storing vandaag (30-11-2022) om 13:00 uur opgelost

      Lees meer
    • Opgelost: Roostersite niet (altijd) bereikbaar

      ​De selfservice portaal (SA) van Xedule is momenteel niet (altijd) bereikbaar of duurt heel lang voordat deze is geladen. Als alternatief kan voor het raadplegen van de roosters en PvI’s Myx worden gebruikt door docenten. Klik hier om het rooster te raadplegen via Myx. De leverancier is op de hoogte gebracht van de storing. We houden je via dit bericht

      Lees meer
    • Opgelost: Storing toets-applicatie Toetscentrum

      ​update 29-11-2022 11:45: De storing is opgelost.​ —– ​Op dit moment ervaren we een technische storing met de toets-applicatie van het Digitaal Toets Centrum

      Lees meer
    • Opgelost: WIP pagina niet bereikbaar: Toegang geweigerd

      Op dit moment kunnen een aantal studenten https://wip.windesheim.nl niet openen. De WIP pagina geeft een: Toegang geweigerd melding. Mocht je ook deze melding krijgen, laat het dan weten aan de Servicedesk ICT. De Servicedesk ICT kan je bereiken op: Telefoon: (088) 469 90 70 E-mail: servicedesk@windesheim.nl ICT-Loket: F2.03 Melding aanmaken: http://serviceplein.windesheim.nl Het is wel mogelijk om rechtstreeks Brightspace en de

      Lees meer
    • Opgelost: Problemen Adobe Acrobat licentie

      ​​Medewerkers die al langere tijd gebruik maken van de volledige versie van Adobe Acrobat kunnen de melding krijgen dat de licentie is verlopen. De oplossing voor dit probleem is bekend, maar is helaas wel bewerkelijk. Via deze link is een instructie met de oplossing te vinden. Mocht hier hulp bij nodig zijn dan contact opgenomen worden met de Servicedesk ICT. Je kunt

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00