Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Internet storing door een DDoS aanval bij SURF

      Onderbreking van internetdiensten door een DDoS-aanval bij SURF is opgelost Vandaag was er weer sprake van een DDoS aanval bij SURF, de organisatie die een belangrijk deel van onze internetverbinding verzorgt. Deze storing is inmiddels weer verholpen. Voor meer informatie kan je terecht op : DDoS-aanval SURFnetwerk gestopt | SURF.nl

      Lees meer
    • (25-11-2024 10:00) Storing Office / Outlook

      Momenteel kunnen er vertragingen en problemen zijn met alle Office 365 paketten. Dit komt voornamelijk voor bij medewerkers die thuis werken. Er komt dan de melding: “Contact opnemen met de server voor informatie'”Hierdoor kunnen bestanden niet opgeslagen worden. Het probleem is bekend bij ICT. Helaas is er nog geen indicatie wanneer het probleem opgelost is.

      Lees meer
    • 15-11 Storing Xedule “Synchronisatieprobleem”

      Er verschijnt sinds gisteren een melding van een Synchronisatieprobleem wanneer je even niet in Xedule zit en dan weer teruggaat. Herladen van het scenario/de sessie verhelpt het probleem voor nu. ​​​​​​​De leverancier is op de hoogte van de verstoring. We houden je via deze mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak.  

      Lees meer
    • (24-oktober-2024 15:00) WiFi-storing bij Locatie ZWINC in Zwolle

      UPDATE (25-oktober-2024 12:15): Ondertussen is de storing OPGELOST. WiFi (Eduroam) is weer beschikbaar bij Locatie ZWINC in Zwolle UPDATE (25-oktober-2024 8:15): Vandaag zal een extern bedrijf een noodoplossing realiseren bij ZWINC, zodat er in ieder geval weer internet beschikbaar is. ICT werkt daarnaast hard aan een permanente oplossing.   (24-oktober-2024 15:00) Op dit moment is er een WiFi-storing bij Locatie

      Lees meer
    • Teamwijziging vanuit HR2day worden niet verwerkt in Xedule

      Het blijkt nu dat team-wijzigingen vanuit HR2day niet worden verwerkt richting Xedule. Dit is vooral van invloed op medewerkers/docenten die zijn gewisseld van domein. Deze worden nu niet vastgelegd in het nieuwe domein en moeten dus zelf alsnog met de juiste gegevens worden opgevoerd in de basisdata. Account-wijzigingen zoals aanpassingen van de docentcode en datum uit dienst komen wel gewoon

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00