Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Roosters in Outlook en WIP worden niet geüpdatet

      Er zit een technische verstoring in de roosterpublicatie van Xedule naar Outlook en WIP toe. Hierdoor heeft de verwerking van de roosters gisteravond naar Outlook en WIP niet gelopen. Ook de publicatie elke 30 minuten van de 2 actuele weken worden nu niet verwerkt richting Outlook en WIP. De roosters in MyX worden wel bijgewerkt. Hier ziet de docent dan ook nog steeds

      Lees meer
    • Opgelost: Roosterwijzigingen worden niet bijgewerkt in WIP.

      Update 12-3-2024: Alle mutaties zijn inmiddels verwerkt en de koppeling werkt weer. — Wijzigingen die sinds zaterdag 9 maart zijn gedaan in Xedule worden momenteel niet verwerkt in het WIP. Hierdoor kan het zijn dat je een verouderd rooster ziet en niet de laatste wijzigingen doorkrijgt. Dit geldt voor de website, maar ook voor de Windesheim Studenten App. Deze wijzigingen

      Lees meer
    • Opgelost: Windesheim Whatsapp storing

      Deze storing is opgelost. ——– Wegens een storing bij WhatsApp zijn wij via WhatsApp nauwelijks bereikbaar. Je bericht komt (soms) wel aan, maar wij kunnen er door de storing nu niet op reageren. Er wordt door WhatsApp met spoed aan een oplossing gewerkt. Jouw appje wordt later alsnog door ons beantwoord. Heeft je vraag haast? Bel ons dan even op

      Lees meer
    • Afgerond: Cats niet beschikbaar (Gepland onderhoud)

      Dit onderhoud is afgerond. ——– Cats is maandagochtend 13 maart tot 09.00 uur niet beschikbaar vanwege gepland onderhoud. W2303 0042

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Formdesk

      ​​Deze storing is opgelost. ——– Momenteel heeft Formdesk een storing. Formdesk heeft de volgende tekst uitgebracht: Helaas hebben we sinds vanmorgen te maken met een massale DDoS-aanval op onze DNS. Samen met andere partijen werken wij er hard aan om dit te beperken/beheersen. Dit veroorzaakt veel verbindingsproblemen. Wij melden storingen altijd op Twitter @formdesk_nl. Zodra er nieuws is zullen we

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00