Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Microsoft diensten

      Momenteel is er een storing waardoor meerdere Microsoft diensten soms niet goed werken. De storing heeft o.a. invloed op Teams, Skype, Outlook en Office. Onze excuses voor het ongemak.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing aanmelden Mijn Inschrijvingen

      Momenteel is er een storing met het aanmelden op https://mijninschrijvingen.windesheim.nl. We proberen dit z.s.m. op te lossen

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing Formdesk

      Op dit moment is Formdesk.com niet bereikbaar. Er wordt al gezocht naar een oplossing. Update 15.45uur: de storing is opgelost.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing inloggen Skype voor Bedrijven met Tiqr

      Op dit moment is het voor een deel van de medewerkers niet mogelijk in te loggen op Skype voor Bedrijven met Tiqr. met de volgende work-around kun je alsnog gebruik maken van Skype voor Bedrijven: 1. Meld je opnieuw aan bij Skype met jouw inloggegevens. 2. Als het Tiqr laadscherm naar voren komt, krijg je gelijk een script error. 3.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing Mailen Elektronische leeromgeving ELO (CumLaude/N@tschool)

      Op dit moment is de mail functionaliteit van de Elektronische Leeromgeving (CumLaude/N@tschool) niet betrouwbaar. Niet alle mails vanuit Cumlaude/N@tschool worden bezorgd in Outlook Er wordt door de leverancier gezocht naar een oplossing

      Lees meer
      Windesheimstoring

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00