Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Elektronische leeromgeving (ELO)

      Op dit moment is de Elektronische Leeromgeving (ELO) niet bereikbaar. Er wordt al gezocht naar een oplossing.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Elektronische leeromgeving (ELO)

      Op dit moment speelt er een storing t.a.v. de Elektronische Leeromgeving (ELO). Je kunt de ELO daardoor in mindere mate gebruiken. Er wordt aan een oplossing gewerkt.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing met Outlook, Teams en Onedrive

      I.v.m. een storing zijn verschillende Microsoft producten zoals Outlook, Teams en Onedrive tijdelijk verminderd bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Storing Mentimeter

      Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op Mentimeter. Er verschijnt een foutieve inlogpagina. Er wordt gewerkt aan een oplossing gewerkt.

      Lees meer
      Windesheimstoring
    • Oracle vanaf huis niet bereikbaar

      In verband met een acuut beveiligingsrisico op de externe servers van Oracle zijn de servers voor de externe toegang tot Oracle uitgeschakeld. Hierdoor is Oracle op dit moment alleen bereikbaar op het Windesheim netwerk zelf en via Hermes.  Dit betekent dat het op dit moment niet mogelijk is om Oracle op de gewone manier te gebruiken voor o.a. inzien loonstroken indienen declaraties en tijdschrijven. Maandag 13-12 stemmen we verder af met de leverancier over de te nemen maatregelen om de Oracle omgeving weer veilig in de lucht te brengen.

      Lees meer
      Windesheimstoring

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00