Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Oracle

      Momenteel is er een storing met Oracle. Hierdoor is het niet mogelijk om extern, zonder Hermes, in te loggen op de omgeving. Onze excuses voor het ongemak.    

      Lees meer
    • Storing Oracle

      Onderstaande storing is opgelost.   — Momenteel is er een storing met Oracle. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen op de omgeving. Wanneer het probleem is opgelost is nog niet bekend. Voor vragen kun je contact opnemen met de ICT-Servicedesk via 088 469 90 70.    

      Lees meer
    • ANS productie niet bereikbaar

      Ans productie is op dit moment niet bereikbaar! We proberen dit zsm te herstellen.

      Lees meer
    • ANS – niet mogelijk in te loggen

      Er is een storing met ANS (toetssysteem) waardoor het niet mogelijk is om in te loggen.

      Lees meer
    • Technische storing bij inschrijven voor PPR

      De inschrijvingenpagina voor PPR ondervindt momenteel een storing. De inschrijving voor PPR is nu ook niet terug te vinden bij de lopende inschrijvingen. Er wordt gewerkt aan een spoedige oplossing.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00