Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Elektronische leeromgeving (ELO)

      Op dit moment is de Elektronische Leeromgeving (ELO) niet bereikbaar. Er wordt al gezocht naar een oplossing.

      Lees meer
    • Storing: Xedule is op dit moment niet bereikbaar.

      ​Momenteel is er een storing met Xedule.  De leverancier is op de hoogte. Excuses voor het ongemak Update 14.00uur: De storing is opgelost.

      Lees meer
    • Storing: ELO niet te benaderen vanaf een T-Mobile verbinding

      Momenteel is er een storing voor het benaderen van elo.windesheim.nl vanaf een T-Mobile internetverbinding. Advies is om een hotspot (geen T-Mobile) te gebruiken of op de Campus te werken. Denk aan de kosten van je mobiele databundel, als je een hotspot gebruikt. Update 12-4-2022 16.00uur: de storing is verholpen.

      Lees meer
    • CATS tijdelijk niet beschikbaar

      Er zijn problemen met de koppeling tussen CATS en Studielink. Om deze problemen op te lossen is CATS op dit moment niet beschikbaar. Dit bericht wordt aangepast zodra CATS weer beschikbaar is.

      Lees meer
    • Rooster in WIP niet bijgewerkt

      Beste student, Op dit moment worden de roosters in het Windesheim Informatie Portaal (WIP) niet bijgewerkt door drukte in de verwerking. De roosters die inzichtelijk zijn via het WIP zijn bijgewerkt tot dinsdag 1 februari 2022. Er wordt hard aan gewerkt om het probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00