Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Rooster publicatie vertraagt

        Op dit moment ondervindt Windesheim problemen met de publicaties van de roosters. We kunnen niet garanderen dat alle wijzigingen voor week 41 tijdig zijn verwerkt in Outlook. Docenten kunnen voor een actueel rooster kijken op de Selfservice Applicatie Start – Selfservice Portal (xedule.nl) Studenten kunnen gebruik blijven maken van het WIP, omdat de wijzigingen hier wel op tijd worden

      Lees meer
    • Inschrijvingen PPR via po.windesheim.nl Pagina is niet te benaderen (storing)

      De oplossing voor de technische problemen bij het intekenen op de PPR is in zicht! Om iedereen op tijd te kunnen informeren wordt de nieuwe inschrijfdatum over de herfstvakantie heen getild. De nieuwe inschrijfdatum zal zijn: 26 oktober om 12.00 uur.

      Lees meer
    • Printstoring FollowMe Printer

      Er is een storing met de printservice waardoor het niet mogelijk is om te printen bij o.a. de FollowMe printer. Het is wel mogelijk een print opdracht te printen als je deze upload via https://print.windesheim.nl Er wordt gewerkt aan een oplossing.

      Lees meer
    • Printstoring – Geen saldo en Document in Processing

      Er is een storing met de FollowMe printer, waardoor het niet mogelijk is om te printen. Bij het printen wordt er geen printtegoed getoond of het document blijft op “Processing” staan op de printer. De leverancier is al op de hoogte gebracht en er wordt gewerkt aan een oplossing.

      Lees meer
    • Printstoring

      Er is een storing met de printservice waardoor het niet mogelijk is om te printen bij o.a. de FollowMe printer Bij het printen wordt de volgende foutmelding getoond: “Afdrukken in <naam applicatie> is niet mogelijk vanwege een probleem met de printerinstellingen”. Het is wel mogelijk een print opdracht te printen als je deze upload via https://print.windesheim.nl Er wordt hard gewerkt

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00