Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: 19-10-2020 Storing Sharenet

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is er een storing met het bereiken van willekeurige pagina’s van Sharenet (sharenet.windesheim.nl). Dit veroorzaakt de melding 503 SERVICE UNAVAILABLE. De beheerders zijn al op de hoogte en werken aan een oplossing.

      Lees meer
    • Opgelost: 01-10-2020 Storing met de Webmail

      Deze storing is opgelost. ——– I.v.m. een storing is de webmail momenteel niet te bereiken. Onze excuses voor het ongemak.

      Lees meer
    • Opgelost: Xedule minder goed bereikbaar

      Deze storing is opgelost. ——– Het kan voorkomen dat Xedule gedurende de dag minder goed bereikbaar is. Xedule zal dan enkele tientallen seconden tot meerdere minuten niet bereikbaar zijn. De leverancier is bezig om dit probleem op te lossen.

      Lees meer
    • Opgelost: Storing Mentimeter

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op Mentimeter. Er verschijnt een foutieve inlogpagina. Er wordt gewerkt aan een oplossing gewerkt.

      Lees meer
    • Opgelost: 25-08-2020 Storing met MIM

      Deze storing is opgelost. ——– Op dit moment ervaren we een storing met MIM. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, houd deze site in de gaten voor updates.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00