Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Storing Brightspace – Ouriginal

      6-10-2025 update: De storing is opgelost. Voor de de documenten in de storingsperiode is er een workaround beschikbaar.   18-09-2025 update: Omdat er voorlopig geen oplossing is voor documenten uit de storingsperiode 12 augustus t/m 29 augustus 2025, is een workaround gemaakt. Documenten die bij de Ouriginal®-overeenkomst de status ‘Niet gevonden’ (Not Found) hebben, kunnen via deze workaround alsnog gecontroleerd

      Lees meer
    • Storing: Xedule en MyX niet bereikbaar

      Zowel Xedule als MyX zijn momenteel niet bereikbaar. De leverancier is op de hoogte gebracht en werkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak. Update 10.41uur Xedule en MyX zijn weer normaal bereikbaar, de storing is verholpen.

      Lees meer
    • Storing – Publicatie van roosters naar MyX niet mogelijk

      Het is op dit moment niet mogelijk om (concept) roosters te versturen naar MyX. Ook worden de roosters niet automatisch verstuurd naar MyX. Er wordt al gewerkt aan een oplossing voor de verstoring van MyX. Update 14.40uur: Het is weer mogelijk om (concept) roosters naar MyX te versturen en de automatische rooster publicatie naar MyX werkt weer.

      Lees meer
    • Opgelost: WINSIS (Self-service Portal voor studenten) niet bereikbaar

      Update 10:45: De storing is opgelost. ——– Op dit moment is WINSIS, ook bekend als de Self-service Portal voor studenten, niet bereikbaar. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.  

      Lees meer
    • Opgelost: Roosters worden niet bijgewerkt (Xedule)

      Door een storing in onze koppelingen worden de roosters in Outlook, WIP, MijnWindesheim en DIA momenteel niet bijgewerkt. Het rooster in MyX(edule) wordt wel bijgewerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing, we houden je via de mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak. — Update 19-6 om 13:00 uur: De storing is helaas nog niet opgelost. Er waren vannacht

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00