Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Storing – Formdesk

      Deze storing is opgelost. ——– Momenteel is er een storing met Formdesk waardoor ze niet bereikbaar is. Onze excuses voor het ongemak Update: De storing is opgelost

      Lees meer
    • Opgelost: Storing – Oracle in Readsoft/Hermes niet benaderbaar

      Deze storing is opgelost. ——– ​Momenteel is Oracle in de Readsoft- en in de Hermesomgeving niet benaderbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Update: storing is opgelost.

      Lees meer
    • Opgelost: media.windesheim.nl niet bereikbaar

      media.windesheim.nl is op het moment niet bereikbaar. er wordt aan gewerkt

      Lees meer
    • Opgelost: Eduroam certificaat melding

      Jaarlijks worden de certificaten vernieuwd op de radius servers die de authenticatie verzorgen voor toegang tot eduroam. Vandaag zijn de certificaten weer vernieuwd. Onder andere Apple gebruikers zullen een certificaat acceptatie melding krijgen, dit is iets wat Apple standaard afdwingt. Ook machines die vanuit slaapstand met nog het oude certificaat wakker worden en een eduroam verbinding willen maken kunnen een

      Lees meer
    • Opgelost: Skype voor Bedrijven

      — Update van 23 mei 2023 10:00 uur Skype voor Bedrijven is weer beschikbaar. — Update van 23 mei om 8:08 uur ​​Momenteel is er een verstoring met het aanmelden Skype voor Bedrijven Mogelijk heb je hier last van, zal voornamelijk voorkomen op een Windows 11 apparaat. ‘ De server is tijdelijk niet beschikbaar’ is de melding die op dat

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00