Overzicht storingen

Actuele storingen

Opgeloste storingen

  • Storing – Publicatie van roosters naar MyX niet mogelijk

    Het is op dit moment niet mogelijk om (concept) roosters te versturen naar MyX. Ook worden de roosters niet automatisch verstuurd naar MyX. Er wordt al gewerkt aan een oplossing voor de verstoring van MyX. Update 14.40uur: Het is weer mogelijk om (concept) roosters naar MyX te versturen en de automatische rooster publicatie naar MyX werkt weer.

    Lees meer
  • Opgelost: WINSIS (Self-service Portal voor studenten) niet bereikbaar

    Update 10:45: De storing is opgelost. ——– Op dit moment is WINSIS, ook bekend als de Self-service Portal voor studenten, niet bereikbaar. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.  

    Lees meer
  • Opgelost: Roosters worden niet bijgewerkt (Xedule)

    Door een storing in onze koppelingen worden de roosters in Outlook, WIP, MijnWindesheim en DIA momenteel niet bijgewerkt. Het rooster in MyX(edule) wordt wel bijgewerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing, we houden je via de mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak. — Update 19-6 om 13:00 uur: De storing is helaas nog niet opgelost. Er waren vannacht

    Lees meer
  • Opgelost: Storing password.windesheim.nl

    Er is momenteel een storing met http://password.windesheim.nl waardoor het aanmaken of wijzigen van het wachtwoord niet werkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Update 13:30: De storing met de password website is verholpen.

    Lees meer
  • Opgelost: TIQR/Yubikey: Authentication failed melding

    Door een fout in een opschoonactie is bij sommige medewerkers de TIQR app/Yubikey koppeling niet meer aanwezig. Hierdoor werkt het inloggen met het Windesheim account niet meer. Om weer toegang tot het Windesheim account te verkrijgen moet de TIQR app/Yubikey opnieuw gekoppeld worden aan het Windesheim account. Klik hier voor de handleidingen voor het opnieuw registeren van de TIQR app/Yubikey staat

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00