Overzicht storingen

Actuele storingen

  • Microsoft Teams: Problemen met weergeven Bestanden

    Op dit moment is er een storing bij Microsoft waardoor de Bestanden van een Team niet benaderbaar zijn. Dit is een storing die niet altijd voorkomt. Het is mogelijk dat de bestanden het ene moment wel en het andere moment niet meer benaderbaar zijn. De bestanden zijn niet weg, maar tijdelijk niet te benaderen. Dit gebeurt bij zowel bestaande als

    Lees meer

Opgeloste storingen

  • Opgelost: Problemen met informatie-uitwisseling tussen verschillende applicaties

    Op dit moment zijn er problemen met de omgevingen en integraties die zorgdragen voor informatie-uitwisseling tussen verschillende applicaties. Hierdoor worden bijvoorbeeld nieuwe aanmeldingen van cursisten niet direct verwerkt. Ook gegevens die vanuit SBS komen nog niet goed door aan andere applicaties. Het kan dus voorkomen dat mutaties niet direct verwerkt worden en vertraging oplopen. Er wordt hard gewerkt aan een

    Lees meer
  • Studentbeeld momenteel niet beschikbaar

    Update 13-05-2025 10:00: De bug in Studentbeeld is sinds vanmorgen verholpen en daarmee is Studentbeeld weer volledig bereikbaar voor de gebruikers.   12-5 1023 uur: Afgelopen vrijdag 9-5-2025 is gebleken dat Studentbeeld op productie last heeft van een bug waardoor informatie niet beschikbaar is voor gebruikers. Zodra de bug is opgelost wordt dit bericht aangepast om te laten weten dat

    Lees meer
  • OPGELOST: Storing MyXedule 9-5-2025

    Momenteel worden de roosters in MyXedule, Outlook/WIP en andere applicaties zoals MijnWindesheim en DIA niet bijgewerkt. Dit speelt sinds ongeveer 09:30 uur.   De leverancier is op de hoogte gebracht, we houden je via de mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak.

    Lees meer
  • OPGELOST: 10-4 Extern gehoste websites niet benaderbaar

    Update 10-4 9:00: De websites zijn weer benaderbaar.——————- Vanwege een storing zijn de extern gehoste websites niet bereikbaar. Dit gaat om websites die niet eindigen op windesheim.nl maar wel door Windesheim beheerd worden. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak

    Lees meer
  • Xedule / MyX storing

    Zowel Xedule als MyX geven momenteel een foutmelding/Error of blijft op Initialiseren staan. De leverancier is op de hoogte gebracht en werkt aan een oplossing Update 11:20 Inmiddels is MyX weer te benaderen voor het raadplegen van de roosters en Plan van Inzet. De roosters worden nog niet bijgewerkt en Xedule zelf is ook nog niet bereikbaar. Update 13:20 Xedule

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00