Overzicht storingen

Actuele storingen

Opgeloste storingen

  • Internet storing locatie ZWINC

    Momenteel is er een storing met internet bij locatie ZWINC. Door werkzaamheden van een externe partij is de glasvezel kabel beschadigd. De externe partij werkt aan een oplossing om de kabel te repareren.

    Lees meer
  • Power BI storing

    Momenteel zijn er problemen met de PowerBI omgeving aan de Microsoft kant waardoor de rapportages traag of helemaal niet laden.

    Lees meer
  • Storing Ouriginal en Brightspace

    Het is op dit moment niet mogelijk om in Brightspace bij Opdrachten de Overeenkomstdetectie (Ouriginal/plagiaatcontrole) in te schakelen. Er volgt een foutmelding: NL: Uw wijzigingen kunnen momenteel niet worden opgeslagen. Probeer het later opnieuw. ENG: Unfortunately your changes could not be saved at this moment, please try again. De leverancier is al op de hoogte gebracht voor het oplossen van

    Lees meer
  • (23-01-2025) Mijn Windesheim niet beschikbaar voor studentbegeleiders

    24-01-2025 12:15 Vanmorgen is een aanpassing doorgevoerd op Mijn Windesheim waardoor we verwachten dat alle studentinformatie weer beschikbaar is. Mocht je vanuit je rol als studentbegeleider toch nog last hebben van het issue, meldt dit dan even bij de servicedesk.  23-01-2025 14:00 Momenteel is Mijn Windesheim niet volledig beschikbaar voor studentbegeleiders; het inladen van de studenten resulteert in een time-out.

    Lees meer
  • OPGELOST (21-1-25) STORING – Synchronisatiemeldingen mogelijk bij bepaalde handelingen in Xedule

    OPGELOST  22-01-2025 – UPDATE: Gisteravond is er een zogenaamde ‘hotfix’ uitgerold door een leverancier, die de problematiek met Xedule heeft opgelost.   21-01-2025 – STORING: De melding komt bijvoorbeeld bij het kopiëren van basisroosters/lessen en het doorzetten van JP naar OP. Dit zou na de spoedpatch van gisteravond opgelost zijn, maar lopen toch nog tegen issues aan.

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00