Overzicht storingen

Actuele storingen

  • TIQR/Yubikey: Authentication failed melding

    Door een fout in een opschoonactie is bij sommige medewerkers de TIQR app/Yubikey koppeling niet meer aanwezig. Hierdoor werkt het inloggen met het Windesheim account niet meer. Om weer toegang tot het Windesheim account te verkrijgen moet de TIQR app/Yubikey opnieuw gekoppeld worden aan het Windesheim account. Klik hier voor de handleidingen voor het opnieuw registeren van de TIQR app/Yubikey staat

    Lees meer

Opgeloste storingen

  • Opgelost: Roosters worden niet bijgewerkt (Xedule)

    Door een storing in onze koppelingen worden de roosters in Outlook, WIP, MijnWindesheim en DIA momenteel niet bijgewerkt. Het rooster in MyX(edule) wordt wel bijgewerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing, we houden je via de mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak. — Update 19-6 om 13:00 uur: De storing is helaas nog niet opgelost. Er waren vannacht

    Lees meer
  • Opgelost: Storing password.windesheim.nl

    Er is momenteel een storing met http://password.windesheim.nl waardoor het aanmaken of wijzigen van het wachtwoord niet werkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Update 13:30: De storing met de password website is verholpen.

    Lees meer
  • Opgelost: Problemen met informatie-uitwisseling tussen verschillende applicaties

    Op dit moment zijn er problemen met de omgevingen en integraties die zorgdragen voor informatie-uitwisseling tussen verschillende applicaties. Hierdoor worden bijvoorbeeld nieuwe aanmeldingen van cursisten niet direct verwerkt. Ook gegevens die vanuit SBS komen nog niet goed door aan andere applicaties. Het kan dus voorkomen dat mutaties niet direct verwerkt worden en vertraging oplopen. Er wordt hard gewerkt aan een

    Lees meer
  • Opgelost: Roosters worden niet bijgewerkt (Xedule)

    Door een storing in onze koppelingen/Integraties worden de roosters in Outlook, WIP, MijnWindesheim en DIA momenteel niet bijgewerkt. Het rooster in MyX(edule) wordt wel bijgewerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing, we houden je via de mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak. Update 12:15: De storing is helaas nog niet opgelost. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing

    Lees meer
  • Opgelost: Windesheim.nl benaderen via zoekmachine

    Er is momenteel binnen zoekmachine’s zoals google.nl een storing met de ‘Inloggen Intranet’ koppeling van www.windesheim.nl De Windesheim omgevingen kunnen wel via het directe website adres benaderd worden. Medewerkers: https://sharenet.windesheim.nl Reguliere studenten https://wip.windesheim.nl Eigen leerroute studenten: https://mijn.windesheim.nl. Cursisten https://leren.windesheim.nl

    Lees meer

Contact

Telefonische ICT-servicedesk

  • Telefoon: 088-4699070
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Campus

  • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
  • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
  • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

ICT-loket Flevoland

  • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
  • Adres: Serviceplein 6e etage
  • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00