Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: Storing Microsoft Graph – o.a. Windesheim belgroepen verminderd bereikbaar

      Op dit moment zijn er problemen met Microsoft Graph. Hierdoor zijn de belgroepen van Windesheim zijn verminderd bereikbaar. Gesprekken komen niet binnen of worden niet aangeboden. Er kunnen ook foutmeldingen in applicaties zoals TOPdesk tevoorschijn komen die Microsoft Graph gebruik voor bijvoorbeeld het versturen van mail. De leverancier is op de hoogte en er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra

      Lees meer
    • Opgelost: Problemen met het openen van gedeelde mailboxen en Rooms

      Update 1-3, 9:00: Dit probleem is opgelost door Microsoft ———- Wanneer Outlook wordt geopend via het wafeltje op Sharenet, en je kiest voor de optie “Ander postvak openen” is het niet mogelijk om een gedeelde mailbox te openen. Het openen van een gedeelde mailbox werkt wel wanneer: Je de mailbox nog in de cache hebt staan Wanneer je rechtstreeks naar

      Lees meer
    • Opgelost:27-2 Teams storing bij Microsoft

      Deze storing is 27-2 door Microsoft opgelost. ——— I.v.m. een storing bij Microsoft kunnen er problemen worden ervaren met gesprekken en bereikbaarheid in Teams. Er wordt door Microsoft gewerkt aan een oplossing.  

      Lees meer
    • OPGELOST 26-2-2024: Storing wachtwoord instellen/resetten

      De storing is opgelost. —————– Op dit moment is het niet mogelijk het wachtwoord in te stellen of te resetten via  https://password.windesheim.nl. Wanneer je het wachtwoord probeert in te stellen of resetten geeft de site aan dat er een mail met instructies gestuurd wordt naar het privé e-mailadres maar helaas gaat er momenteel wat mis met het versturen van die

      Lees meer
    • Opgelost.Mobility-Online niet beschikbaar

      Deze storing is opgelost. ——– Beste student/collega, Op dit moment is er een storing bij Mobility Online en is de service niet bereikbaar. Er is al contact met de leverancier geweest, ze zijn er druk mee bezig maar weten niet hoelang het nog gaat duren. Zodra het weer werkt, laten we ’t natuurlijk weten.

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00