Overzicht storingen

Actuele storingen

    Opgeloste storingen

    • Opgelost: afbeeldingen ontbreken bij opleidingsoverzicht op windesheim.nl

      Deze storing is opgelost. ——– 24-1-2023 Door een verstoring worden er tijdelijk geen afbeeldingen getoond in het opleidingenoverzicht op windesheim.nl en .com  

      Lees meer
    • Opgelost – Roosters in Outlook en WIP worden niet geüpdatet

      Er zit een technische verstoring in de roosterpublicatie van Xedule naar Outlook en WIP toe, waardoor de roosters hier nu niet worden geüpdatet. Dit speelt sinds de nacht van zaterdag 10 december 2022 op zondag. De SA/MyX wordt wel geüpdatet. Hier ziet de docent/medewerker dan ook nog steeds zijn/haar actuele rooster.

      Lees meer
    • Opgelost: Storing plagiaatcontrole Ouriginal

      Update 30-11-2022 om 14:25: De Fix is geïmplementeerd en wordt gemonitord. Rapporten worden weer nu weer gegenereerd, de wachtrij zal gedurende de dag oplossen. —— Update 30-11-2022 om 13:18:De verwachte oplostijd is verschoven naar 14:00 uur.   ————- ​​Op dit moment is er een storing met de plagiaatcontrole applicatie Ouriginal. De leverancier verwacht dat deze storing vandaag (30-11-2022) om 13:00 uur opgelost

      Lees meer
    • Opgelost: Roostersite niet (altijd) bereikbaar

      ​De selfservice portaal (SA) van Xedule is momenteel niet (altijd) bereikbaar of duurt heel lang voordat deze is geladen. Als alternatief kan voor het raadplegen van de roosters en PvI’s Myx worden gebruikt door docenten. Klik hier om het rooster te raadplegen via Myx. De leverancier is op de hoogte gebracht van de storing. We houden je via dit bericht

      Lees meer
    • Opgelost: Storing toets-applicatie Toetscentrum

      ​update 29-11-2022 11:45: De storing is opgelost.​ —– ​Op dit moment ervaren we een technische storing met de toets-applicatie van het Digitaal Toets Centrum

      Lees meer

    Contact

    Telefonische ICT-servicedesk

    • Telefoon: 088-4699070
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Campus

    • E-mail: servicedesk@windesheim.nl
    • Kamer: F2.03 (tussen de luchtbruggen van gebouw E en G)
    • Tijden: Ma t/m vr 8:00 tot 16:00

    ICT-loket Flevoland

    • E-mail: digitaalloket@windesheim.nl
    • Adres: Serviceplein 6e etage
    • Tijden: Ma t/m vr 8:30 tot 17:00